1.2.09

Προβλήματα

Είμαι ένα νέο κορίτσι, όπως τα άλλα κορίτσια της εποχής . Βλέπω και εγώ πράγματα που δεν μου αρέσουν και που με στενοχωρούν. Τα βλέπω άλλα μακριά , και άλλα κοντά μου , δίπλα μου. Θα σας μιλήσω για αυτά που είναι πιο κοντά σε μένα γιατί αυτά με πονούν περισσότερο. Η βία που υπάρχει είτε στο χώρο του σχολείου, είτε στο χώρο της οικογένειας , θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό θέμα. Είμαι τυχερή που στην οικογένειά μου δεν λύνονται οι διαφορές με τη βία αλλά με τη συζήτηση. Όμως αυτό δεν συμβαίνει παντού. Επίσης η βία στο σχολείο , όταν μερικά παιδιά χωρίς ουσιαστικό λόγο τσακώνονται μεταξύ τους, θέλοντας ο ένας να επιβληθεί στον άλλο, είναι πολύ λυπηρό θέμα. Η φιλία είναι ένα ακόμη θέμα που θα ήθελα να αναφέρω. Η έλλειψη αληθινών φίλων , και η μοναξιά είναι σημαντικά προβλήματα για ένα νέο κορίτσι όπως εγώ.

Από την Μαρία Μακρίδη

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η εργασια αυτη ειναι φοβερη.Την Μαρια την ξερω απο το σχολειο.Ποτε δεν εδιξε εναν τετοιο εαυτο.Γιατι;Αφου ειναι καλη κοπελα και οχι αυτο που διχνει.

Ανώνυμος είπε...

oraio einai maria

Ανώνυμος είπε...

Μιας που η συμμαθήτριά μου έθιξε αυτό το θέμα,θέλω κι εγώ να εκφράσω τη μεγάλη αγανάκτηση και λύπη για κάτι που συνέβη μεταξύ δύο παιδιών της Γ' τάξης.Με στεναχώρησε πάρα πολύ και εγκάρδια ευχή μου είναι να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο.Δεν υπάρχει λόγος..
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ