14.2.09

New Blog - Χαιρετισμός

Χαιρετισμός από την Κα Μανουσάκη Αικατερίνη
Παιδιά μου.
Χαίρομαι ιδιαίτερα για την προσπάθεια που καταβάλλετε. Εκτιμώ την υπευθυνότητά σας .Με εντυπωσιάσατε με την προθυμία σας και την αγάπη σας να δημιουργήσετε κάτι διαφορετικό στο Ελληνικό σχολείο, μια πρωτοποριακή δραστηριότητα που εκφράζει την αγάπη και το ψυχικό σας σθένος για την πατρίδα.
Έχω προσωπική άποψη για ό,τι κάνατε εφόσον και εγώ ήμουν συνοδός σε μερικές εξορμήσεις των συμμαθητών σας.
Η επιθυμία σας να γνωρίσετε, μεταξύ άλλων, αθάνατα Ελληνικά μνημεία , με συγκίνησε & μου έδωσε απέραντη ψυχική ικανοποίηση.
Ελπίζω να έχετε την ίδια διάθεση για μάθηση και έρευνα και τα επόμενα χρόνια.
Λόγω πληθώρας εργασιών των παιδιών μας και επειδή (λόγω αυτού του γεγονότος) το παρόν ιστολόγιο "σέρνεται",
δημιουργήσαμε το νέο μας ιστολόγιο.

Το ονομάσαμε "school" και θα το βρείτε
εδώ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το site είναι
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά το site ειναι φανταστικό συνεχείστε τισ καλέσ εργασίες