16.1.09

Παιδικές προσευχές.


Παράκληση
-Κύριε Πολυέλειε, Πολύεύσπλαχνε.
Σε παρακαλώ πάρα πολύ χάριζε υγεία και ειρήνη σε όλο τον κόσμο και χάριζέ μας τα αγαθά Σου που μόνο Εσύ μπορείς να μας προσφέρεις.
Σε παρακαλώ Κύριε συγχώρησε με για τα λάθη που κάνω και οδήγησέ με Κύριε στο δρόμο της αρετής.
Δοξασμένος να είσαι Κύριε στους αιώνες των αιώνων.

Κων/νος Αχλάτης.









Σ' ευχαριστώΚύριε , θεέ μου, πόσο μεγάλος είσαι!!
Σ'ευχαριστώ για όλα αυτά
που μου έδωσες και εξακολουθείς να δίνεις.
Σ'ευχαριστώ.
Σ'ευχαριστώ που μου έδωσες την οικογενειά μου,
τους φίλους μου και όλα τα απαραίτητα για να
μπορέσω να μεγαλώσω.
Σ'ευχαριστώ για όσα έκανες και
εξακολουθείς να κάνεις για μένα.
Αν μερικές φορές έχω πει
ή έχω κάνει κάτι κακό
να ξέρεις ότι δεν θα πάψω
να Σε ευχαριστώ.

Από την Έλντα Α.


Λίγο
Λίγο "μάνα" κάθε μέρα
απ'το λόγο του πατέρα
λίγο φως στο διαβάτη
στης ζωής το μονοπάτι.

Από την Μακρίδη Μαρία.


Σ' ευχαριστώ.Θέλω να σου πω μια λέξη σημαντική
μέσα απ'τα βάθη της καρδιάς.
Μια λέξη μοναδική θα σου πω
που είναι Θεέ μου...Ευχαριστώ.

Σ'ευχαριστώ για όλα
Για το κόσμο που έπλασες
για τη ζωή που έφτιαξες.

Σ'ευχαριστώ που γέμισες το κόσμο με λουλούδια
όμορφα , λαμπερά , να μου λάνουν συντροφιά.

Σέυχαριστώ που γέμισες το κόσμο με ζωάκια
και στους ανθρώπους που δίνεις τα μωράκια.

Σέυχαριστώ για την στέγη που προσφέρεις
καθώ και για την αγάπη που στον κόσμο φέρνεις.

Σ' ευχαριστώ για τους γονείς , που
διδάσκουν το καλό, και που υπάρχω για να λέω
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Από τον Αντώνη Τσαντήλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: