16.1.09

Παιδικοί Ψαλμοί

Μακάρι Θεέ μου

Θεέ μου, μακάρι η ζωή
να ήταν εύκολη πολύ
για να ζούσανε καλά
όλα τα φτωχά παιδιά

Θεέ μου , να πηγαίνανε σχολιό
να'χαν όλα φαγητό
να περνούσανε ωραία
και να παίζανε παρέα.

Θεέ μου, μακάρι όλα τα παιδιά
να'χουν παιχνίδια αρκετά
να μην έπρεπε να κλαίνε
στην μανούλα τους να λένε:
Ότι είναι δυστυχή
και έχουν κουραστεί πολύ
ότι είναι πεινασμένα
και πολύ δυστυχισμένα

Από την Πένυ Νικολαίδου

Δεν ήξερα

Κύριε , θεέ μου , συγχώρεσέ με για τα λάθη που έχω κάνει στην μικρά μέχρι τώρα ζωή μου. Ήμουν μικρή και δεν είχα καταλάβει την ομορφιά της ζωής, της φύσης , του κόσμου. Δεν γνώριζα ότι οι ζωντανοί οργανισμοί και πιο πολύ ο άθρωπος είναι τόσο όμορφα πλάσματα.
Δεν ήξερα ότι ο κόσμος είναι τόσο όμορφος.
Δεν ήξερα ότι ο άνθρωπος πρέπει να προστατεύει την δημιουργία Σου.
Τώρα που τα κατάλαβα , τώρα που τα είδα , θέλω να ζητήσω συγγνώμη εκ μέρους όλων μας , που βλάπτουμε το περιβάλλον.

Από την Αναστασία Δαβίδη.

Προσευχή
Κύριε και Θεέ μου, Παντοκράτορα όλου του κόσμου,
Εσύ που είσαι παντοδύναμος,
Εσύ που εποίησες τα πάντα με σοφία και αρμονία,
Εσύ που έδωσες πνοή στη γη.
Ευλόγησε όλα Σου τα δημιουργήματα,
και σπλαχνίσου αυτούς που ξέχασαν να σέβονται
και λύτρωσέ τους από το κακό...
Ευλόγησε και τη δική μου ψυχή
να μείνει καθαρή από κάθε αμάρτημα.
Δοξασμένο να είναι το Όνομά Σου στα πέρατα της γης.

Από τον Χρήστο Βουδούρη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αναστασια πολυ ωραιο!Με σιγκυνισες πολυ με τον ψαλμο σου!!Σου αξιζει ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ!!!!Αναστασια Βενιζελου