16.1.09

Ψαλμοί παιδικοί

Ευχαριστήριο.

Σε ευχαριστώ Θεέ μου και κάθε μέρα σε ευγνωμονώ για όλα τα αγαθά που μου προσφέρεις.
Σε ευχαριστώ για τους καλούς μου γονείς που με φροντίζουν με αγάπη. Δίνε μου φώτιση να είμαι πάντα στον σωστό δρόμο, υγεία σε μένα στην οικογενειά μου και σε όλο τον κόσμο.
Κάνε να σταματήσουν οι πόλεμοι και η ειρήνη και η αγάπη να επικρατήσουν σε όλη τη γη.

Από τον Ιάκωβο Βακαλόπουλο.


Μια ευκαιρία
Βοήθησε Θεέ μου όλα τα παιδιά της γης να έχουν την αγάπη και την στοργή που έχω εγώ. Να σταματήσουν οι πόλεμοι και η Ειρήνη να αγκαλιάσει την γη.
Συγχώρησέ μας που καταστρέψαμε την φύση που με τόση αγάπη μας έδωσες.
Ζητάμε την συγχώρησή Σου και την κατανόησή Σου . Δώσε μας μια ευκαιρία να ανακτ'ησουμε την αγάπη Σου.

Από τον Χαράλαμπο Γιατρέλλη.

Σ' ευχαριστώ
Σ' ευχαριστώ Θεέ μου γιατί ζω και είμαι μαζί με την οικογενειά μου.
Σ' ευχαριστώ για τον τόσο όμορφο κόσμο που δημιούργησες.
Τον στόλισες με λουλούδια , δάση , ποταμούς , θάλασσες , βουνά, σύννεφα, μυρωδιές , χρώματα , σχέδια, ήχους...
Κύριε , εσύ είσαι ο παντοδύναμος και ο φιλεύσπλαχνος που μας δίνει δύναμη
και ελπίδα να συνεχίζουμε τον αγώνα της ζωής μας.

Από την Αλεξάνδρα Βουλγαρίδη.

Βοήθησε κύριε

Κύριε άκουσε την προσευχή μου
και βοήθησε όλο τον κόσμο να βρει τον δρόμο Σου,
τον γεμάτο με ευσπλαχνία και αγάπη.
Δώσε υγεία και φώτιση σε όλους μας
και κυρίως στα παιδιά για να βρίσκονται πάντα κοντά Σου.
Πρόσφερε απλόχερα τη βοήθειά Σου σε όσους την χρειάζονται.
Δώσε ειρήνη και ομόνοια στους ανθρώπους ,
ώστε να μπορούν να ζήσουν με γαλήνη και αγάπη κάτω από την σκέπη Σου.
Τέλος βοήθησε και εμένα να βρω τον δρόμο μου
και να μην ξεμακραίνω από τις εντολές Σου.

Από την Αναστασία Βενιζέλου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ Ο ΨΑΛΜΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΚΑΘΕ ΨΥΧΗ!!!

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ